Bir yansıma

Bütün yaşadıklarım bir yansıma

Bir rol oynamalısın.Doğru bir rol.Hayat o zaman güzel olacak.Yönetmende (Allah) memnun olacak.

Bütün dünyayı içinde barındırıyorsun:kralsın,katilsin,hainsin,iyi insansın…vs.

Binlerce hayata enkarne olur ve her birini yaşarsın:Sen bir kralsın,bir kölesin.Bir şövalyesin,bir hainsin.İyi bir insansın ve bir katilsin.Bütün dünyayı içinde barındırıyorsun. Bütün evrenleri keşfediyorsun.Gülüyorsun ve ağlıyorsun.Kazanıyor ve kaybediyorsun.

Dehşet bir şey.Dehşet.Ama dehşet ilginç!Dehşet ürkütücü!Dehşet muhteşem!

Son nefesine kadar bu şekilde yaşadığını düşün;son âna kadar capcanlı bir şekilde,hayat ve coşku dolu,kalbin göğsünden fırlarcasına!Kendini çürümeye terk etmeden bu şekilde yaşamalısın.Anlıyor musun?Bu şekilde!O zaman için hayatla dolacak,içsel yaratıcılıkla.

İşte o zaman oyunda yeni bir tura geçersin.Ve oyunu,artık O’nunla oynarsın.İyi veya kötü adam(insan) olman o zaman artık fark etmez.Çünkü sen artık O’nunla olursun.

Kim O?

O,bütün kâinatı yaratan Yaratıcı.O,her şeyi kapsayan.Bütün duvarlar, bitkiler, hayvanlar, insanlar,galaksiler…

Hepsi O.

Hepsi O…

NOT: Enkarne      

Ruhun dünyaya gelmek üzere bir bedene, ete girmesi demektir. Bedene bağlanma ameliyesinin kesin olarak ne zaman oluştuğu bilinmiyor. Muhakkak ki ruh, teşkil edeceği bedeni spatyomda iken tahayyül edip maddi aleme aksettirmekte ve ana rahmindeki cenine bu tahayyülü resmetmeye çalışmaktadır. Gözlem ve deneyler ruhun bedene bağlanışının ceninin oluşmasından, doğum anına kadar mümkün olduğunu göstermiştir.

Bedene girmiş olan insan, hayvan ve bitki ruhlarına enkarne denir. İnsan bedene girmiş, ete bağlanmış, Dünya vasıtasına inmiş bir ruhtur denilince, enkarne bir varlığı ifade etmiş oluruz.

Ruhların sonsuz tekamül boyunca maddenin özellik ve kanunlarını öğrenmek, kendisine yaratılışında verilmiş olan bilginin uygulamasını yapmak ve kozmik alemin ahenkli gidişine hizmet etmek için madde ile geçici olarak birleşmesidir ki, bu birleşme öz'den değil dıştandır.

Ruhun bedenlenmesi maddenin bilinmeyen en ilkel tipinden en yüksek ve seyyal tipine kadar uzanır. Cisim, bitki, hayvan ve insan gibi gittikçe mükemmelleşen bir dizi izleyerek belirli bir bilgi ve ruhsal olgunluğa ulaşamaz. Zira kapalı bir şuurla uygulaması yapılmayan bilgi ruha kemal vermez.

Enkarne olmak, özellikle bedene girmek anlamına gelirsede, ayrıca bir fikre ve imaja derin şekilde gömülmekte seyyal bedenlenmedir. Perisprital bedenlenme yoluyla insanlar şuurdışı olarak üstün ve doğru bilgiler edinmektedirler.